Uppsala

Sitter på vandrarhemmet i Uppsala. Ensam i ett kök, sörplar te och försöker hitta stunder att andas på.

Andas in.

Andas ut.

Gårkvällen var mys, fick zonterapi av Carina, pratade andlighet, rödvin och ost-och-kex.

Natten slutade med spya och att pallra sig upp kl 7 var mer eller mindre tortyr. Beccas kommentar vid köksbordet löd ungefär såhär; du ser ut som ett lik...
Bara att pallra sig iväg till seminariet, har känt mig fräschare! ;)

Hem. Slockna i soffan med cocos, vakna av att posten ramlar in. Packa. Bege sig till Uppsala och hej, nu sitter jag här...

Nu kom två, (snygga) killar in till köket. Visste att jag inte skulle sminkat av mig så fort...


Fokus Anna, fokus.


Men så är läget just nu!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0