Raggsockar, dumlekakor och tennisarm.

Fick något ryck och har pillat med ett litet projekt jag har haft i kikaren ett tag nu. Detta resulterade i tennisarm, dåliga matvanor och dålig blodcirkulation, aka kalla fötter. Känner mig rätt nöjd ändå såatte.. Tvn står på som tidsfördriv, jag målar naglarna gult och försöker andas med min täppta näsa. Imorgon är det måndag och repetitionsföreläsning står på schemat, haffa Boman för handledningsgrej, samt ta tag i själva tentapluggandet. Hej kom och hjälp mig. Nu kör vi. Mörkaste månaden. Dags att gräva ner sig i plugg. Denna bild får välkomna november.



Kommentarer
Postat av: elsa

dock är det ju faktiskt inte november förrän tisdag vännen ;).. fast jag gillar bilden.. puss

2011-10-30 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0