Dumlekakor.

Damn it. Min roomie är smart. Hon har bakat dumlekakor och kom ut med två stycken på en tallrik till mig. Jag vet, känner mig som en drottning som blir serverad. Igår bakade min andra roomie morotskaka och bjöd på. Nåväl, en liten anekdot. Tillbaka till dumlekakorna. Hur som helst. Första var fantastiskt god och jag plockar upp kaka nr två. Tar en tugga och känner bara... det här är inte dumle. Nej. Det var en kaka med äpplemos i. ÄPPLEMOS. Fruktansvärt. vedervärdigt. vilken besvikelse! jag ville ju ha dumle. äpplemos.. vad är det för fasoner.
Hon har slutat fråga mig om jag vill ha hennes krämer hon gör på vecklig basis. Men det här, att smussla in mos och skit i kakor, det var ett mycket smart steg. Gick nästan på det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha...



Så bra :D



Men det är hemskt när man är säker på vad man stoppat i munnen och vet hur det smakar innan det faktiskt smakar och sen är det HELT fel.

Om jag är riktigt trött glömmer jag ibland vad jag hällt upp i glaset och tror att det är vatten som vanligt. När det då är mjölk får jag nästan panik.



Haha..



KRAM!

2011-11-11 @ 21:22:59
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0