Någonting större.

Det är inte lätt att rädda världen när man bara är lilla jag. Suck. Hur som helst. Operation rödhårig har inletts och jag måste ta det pö om pö för att inte slita ut mitt hår. Så om några veckor kanske ni får se ett slutresultat! Annars då? Jo, jag tappade mitt månadskort idag, mina nya (7 dagar exakt) glasögon har gått sönder, eller snarare en skruv lossnade. Fick mig att inse att det kanske ÄR värt att lägga tusenlapp(ar) på glasögon för kvalité istället för billig skit.... Men jag gillade dessa bågar + att företaget är etablerat. Suck. Går dit imorn och klagar. November känns som en riktigt fet käftsmäll kombinerat med en nedåtgående spiral. Misären tar aldrig slut. Och så är det min städvecka också. Min medicin ger mig biverkningar som orsakar sömnlöshet och jag har mer eller mindre varit en zombie i 4 dagar nu. Inte nog med det, jag förstår ingenting på metodkursen och prestationen höjs då jag MÅSTE klara denna kurs för att ta mig vidare till trean. Ropa inte hej...
Imorgon har jag mitt första handledningsmöte med Boman inför C-uppsatsen så jag håller tummarna att det går  bra. NÅGOT måste ju gå bra. Jag VET att jag bara måste ta mig igenom denna kurs men det är banne mig så frustrerande! Jag vill fatta vad jag gör också. Vi snackar inte tentaångest nu utan kursångest. När tentaångesten kommer smygandes kommer jag väl gå in i någon slags brutal förnekelse eller gå ner mig totalt. ... Muntert inlägg. Eller inte. Men sparka inte på en som ligger ned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0